Nikon a redevenit liderul pietei DSLR din Japonia
BCN Ranking, cea mai importanta companie de cercetare a pietei din Japonia, a realizat un clasament al producatorilor de aparate foto DSLR de pe piata japoneza in ordinea cotei de piata realizate in prima jumatate a anului 2010.
Primul loc este ocupat de Nikon, cu o cota de piata de 34%, urmat de Canon cu 31,4% si Panasonic cu 10,9%. Nikon a inregistrat o crestere de aproape 3 procente fata de rezultatele din anul 2009, in timp ce Canon a scazut cu mai mult de 7 procente. Rezultatele clasamentului se bazeaza pe cercetarile realizate de BCN Ranking direct la punctele de vanzare.
Nr. | Producator | Cota de piata(%) | Clasament 2009 | Cota de piata 2009(%) |
1 | Nikon | 34,0 | 2 | 31,3 |
2 | Canon | 31,4 | 1 | 39,1 |
3 | Panasonic | 10,9 | 3 | 8,7 |
4 | HOYA | 7,8 | 6 | 6,4 |
5 | Olympus | 7,7 | 5 | 6,6 |
6 | Sony | 7,5 | 4 | 7,7 |
In ceea ce priveste modelele DSLR cele mai vandute in Japonia, Nikon are trei aparate DSLR in top 5: liderul pietei, Nikon D90, are o cota de 13%, apoi Nikon D5000 apare pe locul 3 cu o cota de 10,6%, iar Nikon D3000 este cotat pe locul 5 cu 7,9% din totalul vanzarilor realizate.
dslr, liderul, liderul pietei, pietei, japonia
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot
Inscrie un scurt-metraj si participa la workshop-ul Prezentarea procesului de filmare cu DSLR Nikon
citeste tot
citeste tot
citeste tot
citeste tot