Cele mai noi articole NPS

Israel, Episodul 2: Pastele in Ierusalim

In perioada 30 mai - 2 iunie va invitam la o noua sesiune de testare superteleobiective in Delta Dunarii. Veti avea ocazia sa realizati fotografii de natura (wildlife si peisaj) cu cele mai exotice obiective Nikon montate pe aparate...

citeste tot
Israel, Episodul 2: Pastele in Ierusalim

Cred cu tarie in puterea povestilor de nunta, adevarate mosteniri vizuale. Am inceput acest drum in anul 2011. Fotografia de nunta a venit ca o chemare fireasca (mai multe accesand pagina Despre Mine). Am avut sansa de a fotografia povestile...

citeste tot
Israel, Episodul 2: Pastele in Ierusalim

  In perioada 7 mai - 10 mai va invitam la o noua sesiune de testare superteleobiective in Delta Dunarii. Veti avea ocazia sa realizati fotografii de natura (wildlife si peisaj) cu cele mai exotice obiective Nikon montate pe aparate...

citeste tot
ne gasiti si pe Facebook Ne gasiti si pe Facebook


Adauga comentariu
Numele afisat langa comentariile dvs.
Nu este afisat public.
Daca aveti un site web, link catre el aici.

Optiuni alerte e-mail
 Au fost adaugate 34 comentarii
Adrian M.
Adrian M. a scris pe 20-10-2020 la 11:07
Salutari tuturor!

Ca sa activez RAW pe Z6 sau Z6 II trebuie sa trimit camera la Skin/Restart.

Intrebarea este: daca sunt membru NPS, in baza achitarii in avans (a camerei si a update-ului RAW), nu se poate trimite camera de la voi direct la un magazin (gen F64, FotoHobby) direct cu modificarile facute ca sa nu o plimb aiurea inainte si inapoi?

MSalutari tuturor!

Ca sa activez RAW pe Z6 sau Z6 II trebuie sa trimit camera la Skin/Restart.

Intrebarea este: daca sunt membru NPS, in baza achitarii in avans (a camerei si a update-ului RAW), nu se poate trimite camera de la voi direct la un magazin (gen F64, FotoHobby) direct cu modificarile facute ca sa nu o plimb aiurea inainte si inapoi?

Multumesc!
..afiseaza tot comentariul
0
0
Restart Service
Restart Service a scris pe 03-11-2020 la 14:09
Buna ziua, ati fost contactat de catre colegii nostri saptamana trecuta pentru mai multe informatii. Cu stima
0
0
Tanase Stelian
Tanase Stelian a scris pe 11-08-2020 la 20:01
Dupa inregistrare Nikon D750 apare garantie 2 ani in loc de 3 si NPS nu merge...va rog remediati sau astept noi reguli...va multumesc si astept raspuns.
0
0
Restart Service
Restart Service a scris pe 18-08-2020 la 10:25
Buna ziua domnule Tanase Stelian! Pentru clarificarea situatiei va rugam sa ne trimiteti la adresa nikoninfo@skin.ro fotografii ale documentelor de achizitie, ale garantiei, ale seriei produsului si a stickerului ce va informeaza ca inregistrarea produsului acorda extragarantia, daca acesta exista. Fotografiile le puteti realiza usor folosind un telefon mobil. Mentionam ca pentru a deveni membru NPS este necesara indeplinirea unor conditii minime din regulamentul programului. Cu stima
0
0
Florin Dinu
Florin Dinu a scris pe 21-10-2019 la 15:09
Dupa inregistrarea Nikon Z6 si Nikon 24-70 f4, apare garantie 0 ani in loc de 3 ani. Ce trebuie sa fac ?
0
0
Romania NPS
Romania NPS a scris pe 14-11-2019 la 13:39
Buna ziua, va rugam sa trimiteti un mail la adresa nikoninfo@skin.ro. Cu stima
0
0
Caraman Iulian
Caraman Iulian a scris pe 14-10-2019 la 12:25
Buna ziua, doresc sa inregistrez obiectivul 85 mm pentru mirrorless dar nu imi apare in lista, cum procedez?
0
0
RUSEANU  COSMIN
RUSEANU COSMIN a scris pe 06-09-2019 la 13:24
Buna ziua, am incarcat documentele necesare. Am observat ca 3/6 au fost deja evaluate si 3 au ramas in asteptare. Exista vreo eroare, ar trebui sa reincarc factura si garantia, pentru acelea? Va multumesc mult! STIMA!
0
0
Romania NPS
Romania NPS a scris pe 09-09-2019 la 11:07
Buna ziua, au fost evaluate toate. Cu stima.
1
0
Ormenean Zaharia Calin
Ormenean Zaharia Calin a scris pe 20-06-2019 la 08:40
Buna ziua, dupa ultima achizitie indeplinesc conditiile de membru NPS. Va rog sa imi spuneti daca sunt toate cele necesare acolo pt primirea cardului.
Multumesc
0
0
Romania NPS
Romania NPS a scris pe 24-06-2019 la 11:28
Buna ziua, Va rugam sa cititi regulamentul si sa urmati pasii descrisi acolo. Cu stima.
0
0
Ormenean Zaharia Calin
Ormenean Zaharia Calin a scris pe 24-06-2019 la 11:50
Va rog sa imi spuneti cum pot verifica ce fel de documente sunt incarcate in "program". Am cititi regulamentul NPS dar daca-mi cereti sa tin minte exact ce documente am incarcat acum cativa ani la inregistrarea produsului, este un pic cam mult. De asemenea, conform regulamentului dvs faceti verificarile documentelor "periodic" . Chiar atat de mult Va rog sa imi spuneti cum pot verifica ce fel de documente sunt incarcate in "program". Am cititi regulamentul NPS dar daca-mi cereti sa tin minte exact ce documente am incarcat acum cativa ani la inregistrarea produsului, este un pic cam mult. De asemenea, conform regulamentului dvs faceti verificarile documentelor "periodic" . Chiar atat de mult v-am cerut? Daca nu se poate asta, macar precizati unde sa retrimit documentele necesare pentru aparatura detinuta.
Multumesc
..afiseaza tot comentariul
0
0
Romania NPS
Romania NPS a scris pe 24-06-2019 la 11:56
Buna ziua, Pai intrati in pagina dumneavoastra, unde aveti produsele si incarcati acolo documentele cerute pentru fiecare produs in parte. nu aveti niciun document incarcat pana in prezent. Cu stima.
0
0
Ormenean Zaharia Calin
Ormenean Zaharia Calin a scris pe 24-07-2019 la 08:43
La produsele mele nu apare decat un link cu "sterge", fara posibilitatea de a incarca documente. Si pe mail mi-ati dat aceasi explicatie, intre timp am mai achizitionat 2 obiective din lista NPS, dar in continuare nu am posibilitatea sa incarc documentele ( aceleasi pe care oricum le-am trimis pe mail pt activarea garantiei de 3 ani). Revin cu rugaLa produsele mele nu apare decat un link cu "sterge", fara posibilitatea de a incarca documente. Si pe mail mi-ati dat aceasi explicatie, intre timp am mai achizitionat 2 obiective din lista NPS, dar in continuare nu am posibilitatea sa incarc documentele ( aceleasi pe care oricum le-am trimis pe mail pt activarea garantiei de 3 ani). Revin cu rugamintea de a-mi explica pasii necesari. Multumesc ..afiseaza tot comentariul
0
0
ATANASIU NICUSOR
ATANASIU NICUSOR a scris pe 28-05-2019 la 09:03
Buna ziua, am inregistrat un d850 (factura, certificat de garantie) si am primit mesajul ca documentul nu intruneste conditiile necesare. Puteti sa imi spuneti ce alte documente trebuie sa atasez?
Multumesc!
0
0
coca laurentiu
coca laurentiu a scris pe 01-04-2019 la 20:36
Buna seara am completat datele pentru aparatura mea si conform cu ce se spune la regulament, trebuie sa fiu automat membru NPS, sau mai trebuie sa fac ceva?
0
0
Romania NPS
Romania NPS a scris pe 02-04-2019 la 11:27
Buna ziua, o sa primiti cardul de membru NPS cat de curand posibil. Cu stima.
0
0
coca laurentiu
coca laurentiu a scris pe 18-03-2019 la 01:50
buna seara , am cumparat recent un D5 dintr-un magazin partener Nikon. Doresc sa stiu se poate vedea daca aparatul a mai fost folosit sau reparat sau sun primul proprietar. Ce verificari pot face in acest sens. Nu sunt un profesionist dar am impresia din cadrele de pana acum ca aparatul nu este chiar ce speram eu sa fie. Se poate verifica undeva sabuna seara , am cumparat recent un D5 dintr-un magazin partener Nikon. Doresc sa stiu se poate vedea daca aparatul a mai fost folosit sau reparat sau sun primul proprietar. Ce verificari pot face in acest sens. Nu sunt un profesionist dar am impresia din cadrele de pana acum ca aparatul nu este chiar ce speram eu sa fie. Se poate verifica undeva sau cu ceva soft daca aparutul nu are un defect de fabrica sau ca functioneaza la parametrii nominali. Conform cu standardul Nikon D5? Am si un D810 care -mi pare ca face mai multi bani decat D5 comparativ cu cadrele trase pana acum. Unde pot sa-l duc pe D5 sa mi cofirme cineva ca nu e aparatul cauza. Multumesc pentru ajutor. ..afiseaza tot comentariul
0
0
sergiu-alexandru Kiraly
sergiu-alexandru Kiraly a scris pe 31-01-2019 la 13:06
vreau sa stiu daca pt a trimite aparatele in service e nevoie de asigurarea transportului sau este inclus in acordul vostru cu fan curier.
0
0
Restart Service
Restart Service a scris pe 01-02-2019 la 11:18
Buna ziua! In cazul in care produsul este in garantie nu este necesar sa faceti o asigurare suplimentara decat in cazul in care doriti dumneavoastra. Daca aparatul foto este in postgarantie atunci orice asigurare trece in responsabilitatea dumneavoastra. Cu stima
0
0

© Nikonisti.ro 2008-2020. Toate drepturile apartin Nikon in colaborare cu Skin.

JavaScript este dezactivat.

Aceasta aplicatie necesita JavaScript pentru a functiona corespunzator. Browser-ul dumneavoastra nu suporta JavaScript sau scripturile sunt blocate.

Pentru a vedea daca browser-ul dumneavoastra suporta JavaScript, sau pentru a permite rularea scripturilor, cititi ghidul online al browser-ului dumneavoastra.

Actualizare browser

Folosesti un browser vechi ce te va impiedica sa vezi siteurile moderne,inclusiv noua noastra versiune.

Pentru a beneficia de toate facilitatile oferite te rugam instaleaza-ti un browser modern,ai mai jos alternative gratuite.

Instalarea va dura cateva secunde.