Se cauta fotografia lunii noiembrie 2013 - Wildlife

monopied velbon Pe aceasta pagina puteti inscrie si vota fotografii la concursul "Se cauta fotografia lunii" pentru luna noiembrie cu tema Wildlife.

Pana pe 1 decembrie veti putea inscrie o imagine in tema propusa folosind butonul din dreapta, urmand ca pana pe 15 decembrie sa puteti exprima voturile pentru fotografiile preferate. Pentru tema lunii noiembrie, Wildlife, premiul publicului consta intr-un monopied Velbon RUP-L43.

Pe langa premiul lunar, juriul format din Mircea Bezergheanu si Costas Dumitrescu va desemna fotografia lunii noiembrie ce va aparea in Calendarul Nikon 2014.

Premiile marii finale la concursul "Se cauta fotografia lunii" din 2013 sunt trei vouchere pentru echipament Nikon cu valori de 5000 RON, 3000 RON si respectiv 2000 RON, ce vor fi acordate locurilor 1, 2 si 3.

REGULAMENT


Perioada inscriere: 01 nov 2013 - 01 dec 2013

Perioada votare: 02 dec 2013 - 15 dec 2013





Adauga comentariu
Numele afisat langa comentariile dvs.
Nu este afisat public.
Daca aveti un site web, link catre el aici.

Optiuni alerte e-mail
 Au fost adaugate 21 comentarii
Vasilescu Emil Petrus
Vasilescu Emil Petrus a scris pe 07-12-2013 la 20:05
http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/emil-petrus-vasilescu-6069
da, aceasta este.
0
0
Georgescu Vlad
Georgescu Vlad a scris pe 07-12-2013 la 13:11
Intrebare. Un concurent are voie sa voteze mai mult de o fotografie in concursul asta?
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 09-12-2013 la 11:50
Da, acest lucru este permis.
0
0
Georgescu Vlad
Georgescu Vlad a scris pe 09-12-2013 la 21:47
Multumesc
0
0
BACAU CIPRIAN
BACAU CIPRIAN a scris pe 07-12-2013 la 09:02
Nici eu nu mai gasesc fotografia mea.http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24
0
0
Vasilescu Emil Petrus
Vasilescu Emil Petrus a scris pe 04-12-2013 la 17:45
Am inscris o fotografie in concurs si o regasesc, imi puteti spune ce s-a intamplat?
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 06-12-2013 la 13:58
Buna ziua! Aceasta este fotografia incarcata?

http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/emil-petrus-vasilescu-6069
1
0
G. Radu
G. Radu a scris pe 03-12-2013 la 22:47
http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-august-2013-21/dragos-grijincu-5047
Aceasta fotografie din august din este identic cu cea din wildlife?
http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/dragos-grijincu-5746
7
5
GRIJINCU DRAGOS
GRIJINCU DRAGOS a scris pe 04-12-2013 la 07:42
Mai Radu, ia uita-te tu la coada sarpelui si spune-mi daca este identica? Iti spun eu secretul: Fotografia mea din Noiembrie este urmatoarea celei din August, pentru ca fac parte din aceeasi serie. Dar nu sunt identice. Daca in August ea nu prea s-a potrivit pe tematica, uite ca acum se potriveste foarte bine, si am si confirmarea multor prieteni cMai Radu, ia uita-te tu la coada sarpelui si spune-mi daca este identica? Iti spun eu secretul: Fotografia mea din Noiembrie este urmatoarea celei din August, pentru ca fac parte din aceeasi serie. Dar nu sunt identice. Daca in August ea nu prea s-a potrivit pe tematica, uite ca acum se potriveste foarte bine, si am si confirmarea multor prieteni care au vazut-o si au votat-o din placere. Nu vreau sa gresesc dar am impresia ca chiar daca ar fi fost identice as fi avut voie sa o propun din nou si in alta luna. Dar nu sunt identice, spre uimirea ta ... probabil! :-) ..afiseaza tot comentariul
5
7
GRIJINCU DRAGOS
GRIJINCU DRAGOS a scris pe 04-12-2013 la 07:49
Si inca ceva ... ca sa nu creada nimeni ca vorbesc baliverne, am si NEF-urile pentru o dovada incontestabila, a celor scrise mai sus,
5
7
GRIJINCU DRAGOS
GRIJINCU DRAGOS a scris pe 04-12-2013 la 07:58
Si inca ceva: daca vrei sa vorbesti corect romaneste, atributul identic are femininul in "identica", Noi romanii spunem ca o fotografie este sau nu identica, nu "identic" cum ai scris acolo. Stii ca uneori nu e suficient sa ai un cont fara prea multe date personale, pentru ca cineva sa-si dea seama cine e in spatele lui?
5
7
Cristian Laubach
Cristian Laubach a scris pe 04-12-2013 la 14:48
Se vede clar ca sunt diferite cele doua fotografii ...
3
0
Dragulin Gabriela
Dragulin Gabriela a scris pe 04-12-2013 la 14:54
G. Radu, tu chiar nu vezi ca cele doua fotografii sunt diferite? Mai intai uita-te si apoi comenteaza ca sa te afli in treaba. Are dreptate Dragos Grijincu, sunt diferite pozele, uita-te la coada sarpelui, la vartejurile din apa. E simplu ... ca la clasa a II a! :-)
4
0
Baboi Mihai
Baboi Mihai a scris pe 04-12-2013 la 15:17
Sunt trase in aceeasi serie, asta e clar (fotografie in rafala, poate?). Dar nu e aceeasi fotografie. P.S. Si daca ar fi aceeasi fotografie, de ce ar fi asta o problema? E vreo regula care interzice asta, atat timp cand fotografia se potriveste cu tema concursului?
1
1
GRIJINCU DRAGOS
GRIJINCU DRAGOS a scris pe 04-12-2013 la 15:23
Exact, sunt fotografii in rafala. Deci sunt cadre diferite, se vede si cu ochiul liber al oricarui om. G. Radu, vrei sa-ti explicam cumva si ce insemna o rafala? Mai bine pune mana si citeste regulamentul. Daca vrei o firma care confectioneaza ochelarii iti pot recomanda!
1
1
Grijincu Dragos
Grijincu Dragos a scris pe 03-12-2013 la 11:15
La fotografia mea ( cea cu sarpele care inghite un peste mare ) in thumbnail imi arata ca am un vot, dar de fapt cand dai clik pe ea descoperi ca sunt de fpt deja 8 voturi. Nu e ceva gresit la contoarul ala care afiseaza voturile in thumbnail? Sau se indexeaza mai greu. Am dat si refresh la pagina de cateva ori. Multumesc!
3
4
Mandachi Dan  Alexandru
Mandachi Dan Alexandru a scris pe 02-12-2013 la 16:30
sunt curios ce cauta o poza cu un catel pechinez aici la wildlife....
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 02-12-2013 la 16:41
Multumim pentru mesaj. Au mai fost descalificate imagini, dar raman in sesiunea browser-ului. Va rugam sa ne dati link daca mai descoperiti fotografii care nu respecta tema.
0
0
Mandachi Dan  Alexandru
Mandachi Dan Alexandru a scris pe 03-12-2013 la 01:11
se pun si astea in concurs? 1. http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/janos-csaba-cherestes-6021#home 2. http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/florin-dobra-6271#home 3. http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/aurel-vlasiu-5707se pun si astea in concurs?

1. http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/janos-csaba-cherestes-6021#home

2. http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/florin-dobra-6271#home

3. http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/aurel-vlasiu-5707#home

4 http://www.nikonisti.ro/concursuri/se-cauta-fotografia-lunii-noiembrie-2013-24/mihai-bota-6065#home

si poate mai sunt.... Apropo luna de luna se intampla aceeasi chestie cand incarca cineva poze care nu au legatura cu subiectul... Pot sa stiu si eu cine le accepta, sau nu se uita nimeni la treaba asta :)) ? Acum cateva luni a fost tema "ora albastra" am urcat o poza care nu avea legatura si am fost descalificat la sfarsitul concursului dupa ce a strans un nr mare de voturi, cred ca era undeva pe locul 1 sau 2 daca tin minte bine..doar aveti si voi arhiva. Ce vreau sa stiu eu e de ce sa repeta in continuare aceasta greseala si de fiecare data se promite ca nu o sa se mai intample :)) O seara buna. Multumesc
..afiseaza tot comentariul
0
0
Vlad Georgescu
Vlad Georgescu a scris pe 04-12-2013 la 18:32
Sunt si eu de acord ca fotografiile cu pisici nu ar fi trebuit acceptate. Era cineva care a facut o gluma la inceputul concursului, spunand ca prevede multe poze cu pisici....Insa nu inteleg care e problema cu fotografiile cu pasari? de ce nu ar intra la wildlife?
1
0
gabriel
gabriel a scris pe 02-12-2013 la 12:21
buna ziua , as dori si eu o lamurire in legatura cu o poza incarcata de mine pentru concursul din luna noiembrie: nu regasesc nicaieri poza , as dori sa stiu daca mai era nevoie de date suplimentare .Multumesc mult
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 02-12-2013 la 12:40
Buna ziua. V-am trimis un mesaj pe e-mail. L-ati primit?
0
0
Eftei Adrian
Eftei Adrian a scris pe 02-12-2013 la 10:31
de ce nu pot sa vad fotografiile din concurs inclusiv fotografia inscrisa de mine ?
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 02-12-2013 la 10:46
Fotografiile vor fi publicate astazi.
0
0
Isar Ileana
Isar Ileana a scris pe 02-12-2013 la 09:34
Salut!
Unde se voteaza fotografiile? Suntem in 2 decembrie, ma gandesc ca ar fi trebuit sa apara undeva fotografiile inscrise in concurs.
0
0
Nikonisti
Nikonisti a scris pe 02-12-2013 la 10:08
Buna! Fotografiile vor aparea astazi.
0
0

© Nikonisti.ro 2008-2024. Toate drepturile apartin Nikon in colaborare cu Skin.

JavaScript este dezactivat.

Aceasta aplicatie necesita JavaScript pentru a functiona corespunzator. Browser-ul dumneavoastra nu suporta JavaScript sau scripturile sunt blocate.

Pentru a vedea daca browser-ul dumneavoastra suporta JavaScript, sau pentru a permite rularea scripturilor, cititi ghidul online al browser-ului dumneavoastra.

Actualizare browser

Folosesti un browser vechi ce te va impiedica sa vezi siteurile moderne,inclusiv noua noastra versiune.

Pentru a beneficia de toate facilitatile oferite te rugam instaleaza-ti un browser modern,ai mai jos alternative gratuite.

Instalarea va dura cateva secunde.